2. “Θεολογία” Σχέσης Καί Αρχή Ηδονής (Σίγκμουντ Φρόϊντ)
Αυτό που ακολουθεί είναι συνέχεια τής προηγούμενης Δημοσίευσης (06/06/2024) καί αφορά στήν βλάσφημη “θεολογία” σχέσης τών Νεοχριστιανών καί μερικών (...) άλλων.
Οι περί ου ο λόγος ακαδημαϊκοί μέσω τής σχέσης, αφού μάς άλλαξαν τά φώτα, νοηματοδοτόντας - βάσιμα υποθέτω κατόπιν εντολών - στρεβλά όρους καί όρια θεολογικών λέξεων: πχ. “κοινωνία”, “αμαρτία”, “αγάπη” κ.ά., βρήκαν εύκολο τρόπο νά επενδύσουν θεολογικά καί τόν Φρόϊντ. Νά σημειώσω, οι αναφερθέντες δύο ακαδημαϊκοί, θέλοντας νά μπερδέψουν τόν αναγνώστη, μέ τόν πληθωρικό τους λόγο γράφουν γιά “σχέση κοινωνίας”. Ταυτολογία καί άλλο τίποτα.
Τό λέγω αυτό διότι σέ ραδιοφωνική χθεσινή εκπομπή ( : Παραπολιτικά “ο Εξαρχείων” τής 6ης τρέχοντος μηνός Ιουνίου), ένας εκ τών συνομιλητών, αναλύοντας τά γεγονότα τής Ουκρανίας καί τόν άμεσο πλέον κίνδυνο πυρηνικού ολέθρου, αναφέρθηκε στόν Φρόϊντ. Τόν συνέδεσε μέ τήν “αρχή τής ηδονής”, τής οποίας είναι εισηγητής. Κατά τόν περιώνυμον αυτόν Ψυχίατρο όλα άρχισαν λόγω ηδονής τού θεού (του) : “εν αρχή ήν η ηδονή”!
Αντιλαμβάνεται, λοιπόν, κάποιος ότι η εμμονή τών Δυτικών σέ διαρκείς προκλήσεις πρός τήν Ρωσία, σημαίνει ότι αδιαφορούν γιά ό,τι ήθελε προκύψει. Προφανώς, υποθέτω, επειδή νομίζουν πως μέ τόν επιταχυντή ηλεκτρονίων (CERN) καί τήν επίτευξη τού στόχου τής ταχύτητας τού φωτός (300.000 χλμ/sec), θά είναι σέ θέση νά δημιουργήσουν ένα νέο Σύμπαν, τό δικό τους σύμπαν, τής δικής των ενέργειας καί τής δικής των αποκλειστικότητας στήν αστροσκόνη! Περιττό νά γράψω πόσο ανόητοι είναι• τόσο μεταφυσικά όσο καί θεολογικά.
Τέλος, ως πρός τήν αρχή τής ηδονής καί τό sex, η υπολανθάνουσα τής Ετυμολογίας λέξη “σχέση” μέ τό σέξ ή sex, έχει επισημανθεί από τόν γράφοντα. Η πολιτική καί η συστημική εκκλησιαστική ορθότητα δέν έδωσαν σημασία. Η αρχή τής ηδονής είναι πλέον ο δεσπόζων “τρόπος καί στάση ζωής” τών ζώων καί τών δικαιωμάτων τους. Όχι τών “υιών τού ανθρώπου”.
Υστερόγραφο
Ελπίζω, αυτά που γράφω νά τύχουν καλύτερης αντιμετώπισης, από αυτή τού φέησμπουκ.
Αθήνα 07/06/2024, Κυπριανός Χ.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τά σχόλια εκφράζουν τόν συντάκτη τους, όχι τόν Διαχειριστή τού ιστολογίου