Τριλογία Τού Τίποτα
1. Τά Πάντα τού Τίποτα
Ακοινώνητος Κοινωνία
Μυαλά κολλημένα σέ τοίχο
Αυτός που έγραψε τό σύνθημα, βρωμίζοντας τοίχο άλλου καί όχι τού σπιτιού του, αποφάσισε νά είναι γιά πάντα Τό Τίποτα
Ο τοίχος (σημ. μυαλά κολλημένα στόν τοίχο) διαφημίζει, ανόητα καί στρεβλά, τό τίποτα. Παραποιεί αυτό, που άλλοι (ποιοί;) τόν δίδαξαν τίς διδαχές τού τίποτα.
Τά κολλημένα σέ τοίχο μυαλά ρωτάνε: Τί μέ δίδαξαν; Οι πλαστογράφοι τού απαντούν:
- Γένεσις, κεφ. Α, "2... ἡ δὲ γῆ ἦν ἀόρατος καὶ ἀκατασκεύαστος, καὶ σκότος ἐπάνω τῆς ἀβύσσου"! Δηλαδή, τίποτα!
Μόνο αυτό τού λένε καί τά κολλημένα μυαλά στόν τοίχο • αόρατοι μεροκαματιάρηδες τής νύχτας ή τού σκότους • πάνε καί τό γράφουν. Φαίνεται, λεφτά τούς περισσεύουν νά αγοράζουν τίς μπογιές ... .
2. Οι Λέξεις Μιάς Φωτογραφίας
Άλλοι διδάχθηκαν τά περί καθαριότητας, όχι όμως καί καθαρότητας. Οι τοίχοι δέν μαθαίνουν γράμματα. Αλλά διδάσκονται επιμελώς, από νηπιακής καί παιδικής ηλικίας, πάντα τά έχοντα σχέση μέ τήν sxesi ή συντομότερα sex, κατόπιν αναγραματισμού καί συντόμευσης τού γκρίκλις sxesi. Δείτε φωτογραφία : Τοίχοι καθαροί, μυαλά υπό καταστολή.
Υστερόγραφο
Γιά νά μήν υπάρχουν κενά στό Γένεσις Α', στ.2, συμπληρώνω αυτό, που παραλείπουν οι διδάσκοντες διδασκαλίες εντάλματα ανθρώπων :
Αποκάλυψις, κεφ. κα' "1 Καὶ εἶδον οὐρανὸν καινὸν καὶ γῆν καινήν· ὁ γὰρ πρῶτος οὐρανὸς καὶ ἡ πρώτη γῆ ἀπῆλθον, καὶ ἡ θάλασσα οὐκ ἔστιν ἔτι.(...) 23 καὶ ἡ πόλις οὐ χρείαν ἔχει τοῦ ἡλίου οὐδὲ τῆς σελήνης ἵνα φαίνωσιν αὐτῇ· ἡ γὰρ δόξα τοῦ Θεοῦ ἐφώτισεν αὐτήν, καὶ ὁ λύχνος αὐτῆς τὸ ἀρνίον. (...) 25 καὶ οἱ πυλῶνες αὐτῆς οὐ μὴ κλεισθῶσιν ἡμέρας· νὺξ γὰρ οὐκ ἔσται ἐκεῖ·".
3. Όταν η Ευτυχία γίνεται Δυστυχία
Θά τελειώσω αυτή τήν "Τριλογία τού Τίποτα" πηγαίνοντας λίγο βαθύτερα, σύμφωνα μέ αυτό πού έγραψα στήν αρχή μέ παραπομπή στό Γένεσις Α', στ. 2. Όλα ξεκινούν από ένα άγνωστο τί. Δέν είναι όμως άγνωστο. Διαβάστε τό "επιμύθιο" τής Τριλογίας.
Σέ τοίχο φέησμπουκ• άλλοι γράφουν σέ τοίχους καί άλλοι σέ ιστολόγια• είδα νά διαφημίζεται ένας συγγραφέας (ειδικών ενδιαφερόντων) καί έδωσα τόν ... γεωεντοπισμό του, γράφοντας ότι είναι θιασώτης τής Exeldim ( : Εξελικτική Δημιουργία). "15 ὁ ἀναγινώσκων νοείτω (Μτ. κδ')".
Η απάντηση που έλαβα - μετά αποχώρησα - ήταν :
"Δεν σέ ρώτησα για να έχεις λόγο να με πληροφορήσεις. Εξάλλου, η δημοσίευση δεν έχει καμια σχέση με το σχόλιό σου".
Συμπέρασμα: Είμαστε γεμάτοι από κάθε λογής μαϊμούδες, ειδικών καί μή ενδιαφερόντων!
Τί απάντησα; Όχι φυσικά εκεί, αφού ευσχήμως εδιώχθην. Τό γράφω πιό κάτω, όχι σέ τοίχο, προσθέτοντας ότι χωρίς αυτό, τά Νόμπελ δέν δίνονται πχ. "ένα άδειο πουκάμισο, μιά Ελένη".
Βεβαίως, ο διωγμός μου από τόν τοίχο φεησμπούκ ήταν γιά άλλο όνομα, όχι ιδιαίτερα γνωστό πλήν τοίχων. Όσα, όμως, γράφουν τά κολλημένα μυαλά, ίσως, απηχούν διάσημα καί λίαν γνωστά ονόματα, τά οποία κατά κάποιον τρόπο συγγενεύουν.
"40... κι εμείς σφαζόμασταν για την Ελένη δέκα χρόνια. (...) 50 για ένα πουκάμισο αδειανό, για μιαν Ελένη."
Γ. Σεφέρης "ΕΛΕΝΗ"
[Ουκ ήλθον ες γην Τρωάδ', αλλ' είδωλον ην]
Κυπριανός Χ.
Αθήνα, 27/10/2023
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τά σχόλια εκφράζουν τόν συντάκτη τους, όχι τόν Διαχειριστή τού ιστολογίου